فارس نیوزی ها

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

به گزارش خبرگزاری فارس، در روز دوم و پایانی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی که با حضور 8 تیم برتر جهان از صبح روز گذشته (پنجشنبه، 30 اردیبهشت ماه) در  سالن شهید دستغیب شهر شیراز آغاز شده بود تیم ملی کشورمان در فینال با نتیجه 8 بر صفر مقتدرانه مقابل روسیه به برتری دست یافته و قهرمان شد.

پیروزی‌های ایران را در این دیدار عبدولی، نوروزی، بیابانگرد، عبدولی، طاهری، اخلاقی، رضایی و بشیر بابا جان زاده کسب کردند.

ایران پیش از این با نتایج 8 بر صفر مقابل اوکراین، 7 بر یک مقابل آذربایجان و 7 بر یک برابر ترکیه به پیروزی رسیده بود تا با کسب 3 پیروزی راهی فینال شود.

پیش از این نیز تیم ترکیه با پیروزی مقابل قزاقستان در دیدار رده بندی سوم شده بود.

سال گذشته آذربایجانی ها جام قهرمانی را به خانه برده بودند و تیم کشورمان در ورزشگاه آزادی به عنوانی بهتر از سومی دست نیافت، اما شاگردان محمد بنا امسال اجازه ندادند جام قهرمانی از ایران خارج شود.

* نتایح مسابقات انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: سامان عبدولی، برنده - سرگئی امیلین (2 بر یک)

66 کیلوگرم: امید نوروزی، برنده - زائور کابولویف (7 بر 2)

71 کیلوگرم: افشین بیابانگرد، برنده - ابوزید مانتسیگوو (3 بر 2)

75 کیلوگرم: سعید عبدولی، برنده - ایراکلی کالاندیا (نماینده روسیه روی تشک حاضر نشد)

80 کیلوگرم: رامین طاهری، برنده - رمضان آباچاریف (6 بر 4)

85 کیلوگرم: حبیب الله اخلاقی، برنده - سوسروکو کودزوکوف (3 بر صفر)

98 کیلوگرم: قاسم رضایی، برنده - کانتمیر ماگومدوف (2 بر یک)

130 کیلوگرم: بشیر باباجان زاده، برنده - سرگئی سمینوف (7 بر 2)

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/4R5ORV

اخبار مرتبط

لاریجانی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی را تبریک گفت95/02/31 - 19:35ایران 8 - روسیه صفر/ روس‌های کشتی‌بلد درهم کوبیده شدند+فیلم95/02/31 - 19:44این قهرمانی می‌تواند مقدمه‌ای برای حضور قدرتمندانه کاروان ایران در المپیک ریو باشد95/02/31 - 19:23

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 124 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:47

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، رییس‌جمهور به منظور زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد استان قم شد.

روحانی صبح جمعه در بدو ورود به قم از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رحمانی‌فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور، شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری و آشنا مشاور رییس جمهور، روحانی را در این سفر همراهی می کردند

دیدار با مراجع عظام تقلید و زیارت بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) از برنامه های دکتر روحانی در سفر به استان قم است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی: قوانین شرعی و حفظ احکام اسلام در مناسبات سیاسی و اجتماعی رعایت شود

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در دیدار با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بر اهتمام و جدیت دولت برای تلاش در راستای رونق اقتصادی، توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد.

روحانی امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در قم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولی عصر(عج) به ایشان، گزارشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و اداره کشور در شرایط دشوار دوران تحریم و کاهش شدید قیمت نفت در سال ٩٤ ارائه کرد.

رییس جمهوری با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری با ایجاد فرصت ها و فضای مناسب برای توسعه روابط خارجی، بیش از هر زمان به بهبود شرایط اقتصادی کشور امیدواریم، افزود: فراتر از تلاشهای دولت؛ دستیابی به شرایط خوب اقتصادی و فرهنگی نیازمند وحدت، اتحاد و همدلی عمومی در کشور است.

روحانی با اشاره به شرایط حساس و اوضاع نابسامان در برخی کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری امن و با ثبات؛ برای تامین صلح، آرامش و امنیت در منطقه تلاش می کند.

رییس جمهوری با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در آرامش و امنیت کامل، اظهار امیدواری کرد تا دولت تدبیر و امید بواسطه دعای خیر و حمایت مراجع و علما و ادامه حضور مردم بتواند هماهنگ تر و فعال تر از گذشته در مسیر رفع مشکلات کشور گام بردارد.

روحانی اجرای احکام الهی در کشور را هدف اصلی انقلاب اسلامی و مجاهدت هایی که در این مسیر انجام شده دانست و ادامه داد: همه ادیان الهی به دنبال بسط معنویات الهی و انسانی هستند و دولت از ابتدای فعالیت خود تلاش کرده تا در این مسیر، بویژه آشنا کردن بیشتر نسل جوان با معنویات اسلام، تلاش کند.

آیت الله صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) به رییس جمهوری و آرزوی توفیق برای دولتمردان در مسیر خدمت به مردم و تعالی کشور، گفت: خوشبختانه با اقدامات و تلاش های دولت و حسن تدبیر رئیس جمهوری، مردم نسبت به بهبود شرایط بسیار امیدوارتر از گذشته شده اند و مطمئنا با تلاش بیشتر و تدبیر شما، مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم مراقبت از رعایت قوانین شرعی و حفظ احکام اسلام در مناسبات سیاسی و اجتماعی در کشور، بر ضرورت ادامه سیاستهایی که به ثبات، آرامش و امنیت مردم منطقه بویژه در سوریه، عراق و یمن منجر می شود، تاکید کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی توسعه روابط با دیگر کشورها را ضروری و مهم برشمردند و خاطرنشان کرد: باید در مجامع بین المللی حضور و مشارکتی فعال داشته باشم و به گونه ای پیش برویم که مردم به توسعه روابط با دنیا امیدوارتر باشند و ما و دیگران از این ارتباط بهره ببریم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم عدم اختلاف و تفرقه و رعایت اتحاد و همدلی در کشور برای پیشبرد امور افزود: حفظ این روحیه امیدواری در مردم حائز اهمیت است و مطمئن هستیم که مشکلات با حسن تدبیر جنابعالی برطرف خواهد شد و همواره دعاگوی رییس جمهوری و مسئولان هستم.

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار روحانی:

بیکاری از معضلات اساسی جامعه امروز است/ دولت برای حل مشکل اشتغال اهتمام ورزد

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس‌ جمهوری با قدردانی از تلاش های دولت یازدهم برای اعتلای ایران اسلامی، اظهار داشت: دولت برای بهبود وضعیت کشور و رسیدگی به وضعیت محرومان و اقشار ضعیف جامعه اقدامات زیادی انجام داده و در این مسیر به موفقیت های خوبی نیز دست یافته است که باید با عزم بیشتر و حمایت همگان ادامه یابد.

وی خطاب به رئیس‌جمهور، افزود: شما رئیس جمهور موفقی هستید و با وجود همه مشکلاتی که بخشی از آن میراث گذشته و بخش دیگر نیز شیطنت اجانب و بیگانگان است، به تلاش های خود برای ساختن کشور ادامه می دهید.

مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه نباید انتظار داشت که مشکلات یک شبه حل شود، عنوان کرد: برای رفع این مشکلات زحمات زیادی متقبل شده اید و بحمدالله موفقیت های خوبی نیز نصیب دولت شده است که باید با جدیت بیشتر برای خدمت به مردم و بویژه محرومان ادامه یابد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت در جامعه تاکید کرد: برخی با ایراد گرفتن‌های بدون توجه به امکانات و حتی ارائه یک پیشنهاد برای رفع مشکلات، به دنبال مأیوس کردن مردم هستند و این در حالی است که انتقاد کردن صرف، و بدون ارائه پیشنهاد، عادلانه و منصفانه نیست.

مکارم شیرازی در همین ارتباط ضرورت پرهیز از جناح گرایی و توجه به منافع ملی را خاطرنشان ساخت و گفت: متأسفانه برخی هنوز جناحی فکر می کنند که معنای آن، فدا کردن منافع ملی به پای منافع جناحی است؛حرکتی که همگان بشدت باید از آن پرهیز کنند.

این مرجع عالیقدر در ادامه با ارائه رهنمودهایی در حوزه های اقتصادی و فرهنگی اظهارداشت: بیکاری یکی از معضلات اساسی جامعه امروز است و دولت باید با اطلاع رسانی بیشتر، دستاوردهای خود را در این حوزه برای مردم تشریح کند و برای حل قطعی مشکل اشتغال، همچنان اهتمام داشته باشد.

مکارم شیرازی در ادامه، توزیع نامناسب یارانه ها را یک معضل برای اقتصاد کشور دانستند و با تاکید بر ضرورت عزمی راسخ برای رفع این معضل، افزود: در حالی که کشور برای پیشبرد طرح های مرتبط با تولید و آبادانی و اشتغال بشدت نیازمند سرمایه است، مشکل بزرگ توزیع یارانه به صورت عمومی باید حل شود.

رئیس جمهور نیز در ابتدای این دیدار، حوزه های علمیه، بویژه حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید را یکی از بزرگترین پشتوانه ها و سرمایه های معنوی و فرهنگی ملت و دولت دانست و اظهارداشت: در ترسیم راهبرد فرهنگی کشور و در صحنه نگه داشتن مردم، حوزه نقش اساسی دارد.

روحانی با تشریح برنامه ها و دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، از حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید و بویژه حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در تمام مراحل و سختی ها، از دولت پشیبانی کرده اند، سپاسگزاری کرد.

رئیس جمهوری با ارائه آمار و استنادات اظهار داشت: در حوزه های علمی و فرهنگی و بویژه در مدارس و دانشگاه ها، حرکت خوب و رو به رشدی در کشور انجام گرفته که این روند باید با شتاب بیشتری ادامه یابد.

روحانی، برقراری آرامش در بازار اقتصادی کشور، کاستن از نرخ تورم و رشد یک درصدی در سال 94 به رغم کاهش بهای نفت را، از جمله دستاوردهای دولت برشمرد و تاکید کرد: تمام تلاش دولت یازدهم رسیدن به نرخ رشد 5 درصدی در سال جاری است.

رئیس جمهوری افزود: در بحث اشتغال به رغم اینکه طی سالهای گذشته اشتغال خالص تقریبا صفر بود، اما این رقم از سال 93 افزایش یافت و روند اشتغالزایی با ایجاد رونق در کشور، ادامه می یابد.

روحانی ابراز امیدواری کرد با حمایت ها و پشتیبانی های حوزه های علمیه که در تاریخ کشور همیشه پیشتاز بوده اند و امروز نیز این پیشتازی را حفظ کرده اند، جایگاه ایران اسلامی در منطقه و جهان بیش از پیش ارتقا یابد.

آیت‌الله وحیدخراسانی: دولت برای حل مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان تلاش کند

آیت الله حسین وحیدخراسانی در دیدار حسن روحانی، رئیس‌جمهور،‌ گفت حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار رئیس جمهوری، ضمن آرزوی توفیق برای دولت در مسیر خدمت بیشتر به مردم و حل مسایل کشور، اظهار داشت: باید در انجام همه امور به دستورات قرآن عمل کنیم و شما و دولت نیز با توکل بخداوند متعال و توسل به سیره اهل بیت (ع) بر همه مشکلات فائق خواهید شد.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع، همچنین با تبریک میلاد مسعود حضرت صاحب الزمان (عج)، افزود: در مسائل داخلی باید مسئولیت‌ها را بر اساس امانت و تخصص واگذار کرد و در ارتباط با کشورهای جهان نیز با زبان نرم و خوش سخن بگوییم و بتوانیم تعاملی سازنده با آنها داشته باشیم.

وحید خراسانی همچنین بر ضرورت تلاش بیشتر مسئولان کشور برای رفع مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان تاکید کردند.

رییس جمهوری نیز در این دیدار با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دولت یازدهم برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار برای جوانان کشور تاکید کرد: رسیدگی و توجه به بهبود شرایط زندگی مردم اصلی ترین اولویت دولت تدبیر و امید است.

روحانی در این دیدار با بیان اینکه دیدار با علما و مراجع عظام تقلید همواره ره آورد و توشه خوبی برای دولتمردان در ادامه مسیر خدمت به مردم داشته است، افزود: با تلاش دولت، امروز فضا و فرصت خوبی برای فعالیت اقتصادی و تعامل با کشورهای خارجی فراهم شده و ظرفیت های سرمایه گذاری گسترده ای نیز در استان های کشور برای توسعه تولید و اشتغال ایجاد شده است.

رییس جمهوری همچنین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دولت در حوزه های مختلف، ادامه داد: دولت در سال ٩٤ باوجود شرایط نامناسب اقتصاد جهانی و کاهش شدید قیمت نفت توانست بدون استقراض کشور را اداره کند.

روحانی با اشاره به برخی اقدامات دولت در حوزه آموزش، فرهنگ و دانشگاه ها گفت: پاسداری از فرهنگ، اخلاق و اعتقادات مردم و بویژه نوجوانان و جوانان، از موضوعات مهم برای دولت به شمار می رود.

رئیس جمهوری با اشاره به ضرورت ادامه تلاش در راستای جلوگیری از ترویج تفکر ایران هراسی در دنیا، خاطرنشان کرد: امروز دنیا می داند که ایران اهل منطق و تعامل سازنده است و در مبارزه با گروههای تکفیری و تروریستی پیشگام است.

روحانی در جریان سفر به استان قم با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و وحید خراسانی دیدار کرد و قرار است در ادامه برنامه های این سفر یکروزه با برخی دیگر از مراجع عظام تقلید دیدار کند.

روحانی با بیان اینکه امروز ایران در منطقه پر آشوب خاورمیانه در بهترین شرایط ثبات و امنیت قرار دارد و برگزاری پرشور و همراه با آرامش انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب امیدواری بیشتر مردم شده است، بر ادامه تلاش و کمک به تقویت ثبات و امنیت مردم منطقه تاکید کرد.

تشرف رییس جمهوری به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که روز جمعه به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به استان قم سفر کرده است، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در فضایی معنوی و همراه با زائران و مجاوران آستان مقدسه کریمه اهل بیت(ع)، این بارگاه نورانی را زیارت کرد.

 رییس جمهوری همچنین با حضور بر مزار علما، مراجع و شخصیت هایی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) مدفون هستند ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

این گزارش حاکی است روحانی با برخی دیگر از مراجع عظام تقلید دیدار داشته که متعاقبا ارسال می‌گردد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/OBHJ9B

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 128 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:47

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمد امامی کاشانی خطیب نماز جمعه تهران امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز پایتخت اظهار داشت: از مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب الزام دولت به غرامت معنوی و مادی آمریکا به ایران تشکر می‌کنم.

وی تصریح‌کرد: باید این صدمات معنوی و مالی ایران جبران شود و دولت نیز آنطور که صلاح و مصلحت می‌داند این قانون را اجرا کند.

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی براینکه استکبار، آمریکا و هم‌پیمانانش بحث ایران و اسلام‌ستیزی را دنبال می‌کنند، گفت: آنچه کف روی آب است از بین خواهد رفت و با فرج امام عصر (عج) این همه سر و صدا خاموش خواهد شد.

خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه مسلمانان باید اتحاد و وحدت کلمه داشته باشند گفت: شما ببینید امروز استکبار آمریکا و هم‌پیمانانش در دنیا در یمن، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان چه می‌کنند؟ این همه جنایات، کشت و کشتار به راه انداخته‌اند و گروه‌های اراذل و اوباش مثل داعش تولید و حمایت می‌کند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ملت ایران بیدار و از انسجام لازم برخوردار است، گفت: انسجام در بین ملت ایران به برکت وجود امام عصر (عج) است و طبق ایدئولوژی شیعه در عصر غیبت ولایت فقیه این وظیفه را برعهده داردکه امام راحل نیز با اتکا به همین نقطه ولایت توانست انقلاب را پیروز کند و رهبر انقلاب نیز بر همین پایه و اساس است که سعی کرده ملت ایران در امنیت و انسجام به سر ببرد.

وی از امت اسلامی خواست که به دولت‌های وابسته و حاکمان مزدور خود دست رد بزنند و با وحدت کلمه در برابر جنایات داعش و تکفیری‌ها سکوت نکنند چراکه سکوت کردن اشتباه است.

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: مسلمانان باید در مقابل این جنایت‌ها قیام کنند و حاکمان پلید را عقب بزنند. حاکمانی که با پول خود به تکفیری‌ها سلاح می‌دهند.

خطیب نماز جمعه تهران به اهمیت انسجام و وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: ملت عزیز ما باید به این امنیت و انسجام موجود اهمیت بدهد مبادا خدایی نکرده در مسئله امنیت، وحدت، امامت، امت، ملت و رهبری رخنه و خللی ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به غیبت حضرت مسیح و ادعای برخی از افراد که ما مسیح هستیم پرداخت و گفت: در اسلام هم این مدعیان دروغی درباره حضرت ولیعصر وجود داشته‌اند که فرقه آلوده بهائی جزو این مدعیان دروغ بود.

آیت‌الله امامی کاشانی با تاکید براینکه فرقه آلوده بهائی را استعمار و استکبار خلق کرد و ریشه در اسرائیل دارد، گفت: این فرقه در حدی از آلودگی قرار داشت که خالقان آن یعنی استعمار و استکبار حاضر نشدند که محل فرقه را در فلسطین قرار دهند.

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: استعمار و استکبار برای اینکه مزاحمتی برای جهان اسلام ایجاد کنند عده‌ای به نام صهیونیسم را که اسم یهود را یدک می‌کشند در زیر پوشش تورات در حالی که هیچ ربطی به تورات و یهود ندارند و از نطفه ای کثیف هستند در جهان اسلام کاشت.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: پاپ که از رهبران این فرقه بود ابتدا خود را امام غایب معرفی کرد سپس گفت که من پیغمبر هستم و در همین حین زنی در بین مردم به سخنرانی پرداخت و گفت ما آیات قرآن را برداشتیم و از این به بعد دیگر حجاب نیست.

وی ادامه داد: کدام کشور و قانون اجازه می‌دهد دشمن در کشور شما زندگی کند.

آیت‌الله امامی کاشانی در توضیح اظهارات خود مبنی بر عدم اجازه دادن به دشمن در کشور گفت: در آمریکا یعنی در سال 1993 فرقه داوودیه مدعی بود که عیسی‌بن‌مریم برمی‌گردد و در همین حین جمعی بسیج شدند و به بالای تپه‌ها رفتند و گفتند ما منتظر آمدن مسیح هستیم اما دولت آمریکا که ریاست آن برعهده بوش بود همه آنها را کشت و بعد مدعی شد که خودکشی کردند.

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه اول به نیمه شعبان و ولادت امام عصر (عج) اشاره و اظهار کرد: فرداشب که شب ولادت امام عصر (عج) است شب قدر است اما مرتبه آن از شب قدری که قرآن در آن نازل شد کمتر است.

وی به برخی شبهات مبنی بر عمر طولانی و هزار سال یک انسان گفت: طبق دستاوردهای آزمایشگاه‌های جهان عمر کوتاه و بلند و هر ویژگی‌ دیگر به ژن هایی برمی‌گردد که در سلول‌ها وجود دارد و در این سلول‌ها به صورت رمز نوشته شده است و اگر علم بتواند رمزگشایی کند می‌تواند عمر و وضع سلامتی انسان را در سال‌های مختلف تشخیص دهد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/A52YCI

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 115 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:47

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت‌های عربی و اسلامی خواستار برداشته شدن تابلویی از نمایشگاه رژیم صهیونیستی در مقر این سازمان شدند که در آن شهر «قدس» پایتخت مادی و معنوی مردم یهود عنوان شده بود.

به نوشته «هاآرتص» نماینده فلسطین در سازمان ملل طی نامه‌ای به «بان‌کی‌مون» دبیرکل این سازمان و «موگنز لیکتوف» رئیس مجمع سالانه، اعتراض شدید و عدم پذیرش این مسئله از سوی 57 عضو سازمان همکاری‌های اسلامی و کشورهای عرب عضو سازمان ملل را اعلام کرد.

در این نامه آمده است «هرگونه اشاره و ارجاع که حکومت اسرائیل بر این سرزمین را ادعا کند، از نظر سیاسی، قانونی و اخلاقی نادرست و غیرقابل قبول است.»

این نمایشگاه در راهرویی در لابی همکف مقر اصلی سازمان ملل برپا شده که در آن شهر قدس را پایتخت اسرائیل نامیده‌اند.

این در حالی است که راه‌حل دو دولتی ارائه شده از سوی فرانسه که با موافقت تشکیلات خودگردان فلسطین نیز همراه شده، خواستار تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شرقی است اما گروه‌های مقاومت ضمن تاکید بر لزوم یکپارچه ماندن بیت‌المقدس، خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی بر این شهر هستند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/8X2WLT

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 133 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:41

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، این اقدام هیأت ایرانی به نشانه محکومیت رژیم اشغالگر قدس و همچنین قانون شکنی‌های این رژیم در عرصه بین المللی و همچنین منطقه‌ای صورت گرفت.
هیأت ایرانی همچنین در حاشیه این نشست در کنفرانس بین المللی یک روزه علمی کاربردی حاکمیت قانون در کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای نیز شرکت خواهد داشت.
محور این اجلاس که کشورهای مختلف از جمله چین، بلاروس، هند، ارمنستان، قرقیزستان و همچنین مراکز حقوقی دانشگاهی سن پترزبورگ حضور خواهند داشت، زمینه‌های کاربرد حقوق در سطوح مختلف اجتماعی و قضایی و همچنین نظارت های حقوی بر عرصه‌های گوناگون است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/S5DQDF

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 120 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:41

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نوار جنوبی غوطه شرقی دمشق، یکی از مهم‌ترین نقاط آلوده در ریف دمشق، پس از ماهها درگیری و عملیات، تقریبا به طور کامل آزاد شد و منابع خبری مخالفان سوریه نیز به این امر اذعان کردند.

«احرار الشام»، «فیلق الرحمن» و «جیش الاسلام» از جمله گروه‌های مسلحی هستند که در غوطه شرقی با ارتش سوریه در حال نبرد هستند.

گروه خبری «الاعلام الحربی» سوریه امروز جمعه گزارش داد، مساحت مناطقی که نیروهای مقاومت آن را در غوطه شرقی آزاد کردند بیش از 40 کیلومترمربع است.

به گزارش این گروه، نیروهای ارتش سوریه گروه‌های احرار الشام، فیلق الرحمن و جیش الاسلام را از 13 روستا و شهرک در این منطقه بیرون رانده‌اند.

این مناطق عبارتست از: «بیاض شبعا، زبدین، حرستا القنطرة، بزینة، دیر العصافیر، أرض النحاسیة، حوش الحمصی، الرکابیة، ارض الشرطوط، ارض الکسار، العضدیة، نولة و بالا القدیمة».

بنا بر این گزارش، با این پیشروی، نیروهای مقاومت توانسته‌اند امنیت بیشتری برای فرودگاه دمشق و مسیر منتهی به آن و منطقه «زینبیه» تأمین کنند و خطر بمباران خمپاره‌ای را از آن دور کنند.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/28Z49Q

اخبار مرتبط

800 کشته نتیجه درگیری گروه‌های مسلح در غوطه شرقی دمشق95/02/30 - 17:05نوار جنوبی غوطه شرقی در آستانه آزادی کامل/ آزادی دومینووار در ریف دمشق95/02/30 - 15:52تنگ‌تر شدن حصار تروریست‌ها در غوطه شرقی دمشق95/02/29 - 12:12درگیری میان گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی 300 کشته برجا گذاشت95/02/26 - 15:09
نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 127 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:41

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دقایقی پیش در وزن سامان عبدولی در کشتی سخت و نفس‌گیر به عنوان نخستین فرنگی کار حاضر در دور دوم مسابقات جام جهانی شیراز با کشتی گیر آذربایجان که سال گذشته در تهران قهرمان شد رو در روی «گولیف» قرار گرفت.

به سبب اخطار به عبدولی «گولیف» توانست یک امتیاز از عبدولی بگیرد اما عبدولی توانست با فرار از بارانداز، امتیاز را به نفع خود ثبت کرده و با گولیف مساوی شود که پس از بازبینی فیلم و ثبت خطایی دیگر برای کشتی‌گیر آذربایجان دو امتیاز ارزنده به عبدولی تعلق گرفت.

عبدولی اگرچه با سرماخوردگی روی تشک آمده بود مرتبا با فریادهای «یا علی مدد» و «سامان با تعصب» تماشاچیان و نوای طبل و سنج جنوبی پشتیبانی می شد.

امید نوروزی دلاور شیرازی وزن 59 کیلوگرم نیز به دقیقه چهارم کشتی نرسیده توانست آزاد علی اف از آذربایجان را با نتیجه هشت بر صفر شکست دهد.

انتهای پیام/76001/ذ10

http://fna.ir/GBQ4WN

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 120 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:30

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس بعد از ظهر امروز پنج شنبه (30 اردیبهشت) مراسم جشن سه‌سالگی طنز سیاسی «دکتر سلام» در سالن شهدای هفتم تیر و با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان برگزار شد.

این مراسم در حالی آغاز شد که دقایقی پیش از شروع رسمی، سالن هفتم تیر با استقبال پرشور حاضران مملو از جمعیت بود.

طنز سیاسی «دکتر سلام» از سال 92 در فضای مجازی و با هدف گسترش نقادی با زمینه طنز، کار خود را آغاز کرده است.

احمد توکلی، محمدباقر قالیباف، پرویز داوودی، عباسعلی کدخدایی،محمدمهدی زاهدی، سید محمد حسینی و محمدجواد لاریجانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی،حسن عباسی، محمدحسین صفار هرندی، سردار محمدحسین نجات، سعید قاسمی، حسین شریعتمداری، ابراهیم کارخانه‌ای، سردار فدوی و پسر سردار شهید ناظری از جمله مهمانان و سخنرانان این مراسم بودند.

*روایت قالیباف از عدم هماهنگی عزرائیل با شهرداری تهران/ برخی با کلیدشان برای کشور قفل درست نکنند 

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سخنانی در مراسم جشن سه سالگی دکتر سلام ضمن تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه گفت: برنامه دکتر سلام برنامه شاد و جذاب در حوزه دانشجویی است که با رویکرد طنز از نگاه امر به معروف و نهی از منکر به موضوعات می‌پردازد.

قالیباف با اشاره به نشاط، صراحت و امید در این ابزار که احساس مسئولیت در آن وجود دارد تصریح کرد: من به عنوان یک خدمتگزار و شهروند بسیار خوشحال هستم که این ابزار خوب در اختیار جوانان انقلابی قرار دارد.

شهردار تهران با بیان اینکه طنز از شوخی و نشاط برخوردار بوده و در عین حال در دل خود نوعی از تعلیم و تربیت و تذکر را نیز به همراه دارد افزود: طنز مقوله‌ای تاثیرگذار است و من در این سه دوره افتخار همکاری با این مجموعه را داشته‌‌ام.

وی در ادامه به ذکر خاطراتی جالب از دوران فعالیت‌های خود در شهرداری تهران پرداخت و اظهار داشت: در جلسه‌ای بسیار رسمی به بنده تذکر دادند که شب گذشته جمعی از شهروندان در یک حادثه جان خود را از دست داده‌اند و به من می گفتند چرا شما رسیدگی نکرده‌اید، موضع آن‌ها بسیار جدی و محکم بود و من نیز باید به آن‌ها پاسخ می‌دادم؛ بنده در پاسخ به آن‌ها گفتم من به دلیل این مسئله و این  اتفاق بسیار متاسف هستم اما طبق گزارشی که از بهشت زهرا گرفته‌ام غیر از آمار شما بوده و نشان می‌دهد که در تهران 120 نفر جان خود را از دست داده‌اند و ظاهرا عزرائیل با شهرداری تهران هماهنگ نبوده است.

وی با ذکر خاطره‌ای دیگر اظهار داشت: من در جمع برخی از جوانان حضور داشتم یکی از آنها از من پرسید زمانی که شما پرواز هستید و در شهر حضور ندارید چطور مسائل را کنترل و اداره می‌کنید من به او گفتم از طریق گوشی همراه و تماس با دفترم مسائل را زیر نظر دارم و وقتی این موضوع را گفتم به یاد خاطره‌ای افتادم.

شهردار تهران یادآور شد 30 سال قبل و در دهه 60 که وقتی همسن شما جوانان بوده و در جبهه حضور داشتیم، آن زمان برخی از مدیران تحت عناوین مختلف همچون مدیر، بازرس، یا مسئول سرهنگی کاروان به همراه کاروان‌ها به حج می‌رفتند، آن زمان گفتند که می‌خواهیم بخشنامه کنیم تا دیگر مدیران به حج نروند و به کارشان برسند اما من به آن‌ها گفتیم خواهشا این کار را نکنید زیرا وقتی مدیران نیستند کار بهتر پیش می‌رود لذا با ذکر این خاطره به آن جوانان گفتم من مطمئنم وقتی در شهر حضور ندارم شهر بهتر اداره می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: اگر برخی با کلیدشان نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند، برای کلیدشان قفل درست نکنند.

*شریعتمداری: همیشه دور، دور حزب‌الله است/ یکی از دستاوردهای برجام را بگویید 

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام شعبانیه و در پیش بودن میلاد حضرت بقیة‌الله اظهار داشت: بنده 3 سالگی دکتر سالم را از ژرفای دل تبریک می‌گویم و از زمانی که پا به این عرصه گذاشت ضرورتش کاملاً معلوم بود.

شریعتمداری افزود: هرچند که دکتر سلام دیر آمد اما زود شناخته شد و نقشی بسیار مؤثر و تعیین‌کننده در این عرصه پیدا کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به تفاوت طنز و فکاهی تصریح کرد: فکاهی فقط برای خنداندن است در حالی که طنز دارای موضوع اجتماعی است که من از این جهت به دکتر سلامی‌ها تبریک عرض می‌کنم.

وی تأکید کرد: اجتماعات اینگونه تابلوی دقیق‌تری از فضای حزب‌الله را در عرصه نشان می‌دهد.

شریعتمداری با ذکر خاطره‌ای ادامه داد: زمانی که ما دانشجو بودیم با اتوبوسی به سمت اصفهان رفتیم؛ ما هرچه از راننده اتوبوس درخواست کردیم که برای نماز صبح نگه دارد او اتوبوس را متوقف نکرد تا اینکه بالاخره به او گفتیم ما را پیاده کن و برو؛ وقتی اینگونه گفتیم او برای نماز صبح نگه داشت و ما دیدیدم که به جز ما دو سه نفر، افراد بسیار دیگری نیز برای نماز پیاده شدند.

این فعال جبهه فرهنگی انقلاب تصریح کرد: ما به آن افراد گفتیم چرا شما هم که اهل نماز هستید این موضوع را اعلام نکردید و آنان پاسخ دادند که به هر حال ما می‌خواستیم قضای نماز صبح را به جای آوریم؛ بنابراین می‌خواهم بگویم که پرچم‌های خود را بالا نگهدارید چرا که حریف ضعیف‌تر از آن است که بخواهد مقابل شما قد علم کند.

وی با تأکید براینکه ما امروز به این جلسات بسیار نیاز داریم، افزود: دوستان دکتر سلام به من گفتند که تعداد متقضایان برای حضور در مراسم امروز به 10 هزار نفر رسیده است که من این را به آنها تبریک می‌‌گویم.

شریعتمداری با اشاره به لزوم برگزاری چنین نشست‌هایی خاطرنشان کرد: ما با جمعی از دوستان از جمله آقای شایانفر و سیدمهدی شجاعی نشست‌هایی را با عنوان مجمع نویسندگان مستقل داشتیم و خدمت حضرت آقا رفتیم، ما درخواست کردیم که محلی را برای برگزاری جلسات ما اختصاص دهند اما زمانی که ما دور یکدیگر جمع شدیم برخی‌ها دچار تردید شدند و گفتند ما که اینجا می‌نشینیم و بحث می‌کنیم وقتی جدا می‌شویم هر کدام به یک سو می‌رویم؛ زمانی که این نکته را به آقا گفتیم ایشان فرمودند همین نشستن شما موضوعیت دارد چرا که هر کس سرریز نشست‌ها را به محل فعالیت خود می‌رساند و اهمیت این جلسات بسیار زیاد است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: ما با حریفی طرف هستیم که به هیچ چیزی پایبند نیست و آن چیز که حریف را نگران می‌کند همین اقتدار ما است؛ در مقابل این حریف هر قدر هم به عقب برویم حریف جلو می‌آید.

وی تصریح کرد: دوستان ما می‌گویند این برجام آفتاب تابان و فتح‌الفتوح و نه بزرگترین دستاورد در دوران انقلاب بلکه بزرگترین دستاورد در طول تمام تاریخ ایران است؛ در این فضا حزب‌الله نباید غرق شود و همیشه باید پرچمش بالا باشد و مطالبه کند.

شریعتمداری با انتقاد از عدم مطرح شدن دستاوردهای برجام گفت: من به جد معتقدم که به تدریج ابری که عده‌ای در فضا پراکنده‌اند کنار می‌رود و همیشه دور، دور حزب‌الله است.

*محمدجواد لاریجانی: طبق ملاک‌های آقای هاشمی رفسنجانی انقلابی زیر 60 سال نداریم

محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق ‌بشر قوه قضائیه نیز در مراسم جشن سومین سال آغاز به کار برنامه «دکتر سلام» با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی از انقلابی بودن مفهوم تاریخی در ذهن دارد گفت: به تعبیر آقای هاشمی کسانی که از سال 42 تا پیروزی انقلاب با انقلاب همراه بودند انقلابی هستند. که الان همه بالای 60 سال سن داشته و نسل‌شان در حال انقراض است؛ لذا درباره جوانان انقلابی می‌گوید برخی تازه به دوران رسیده‌ها انقلابی شده اند.

وی به تعبیر دیگر از انقلابی بودن در بیان رئیس جمهور به معنی سر و صدا کردن اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این تعابیر هیچکدام مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیست؛ انقلاب حادثه‌ای بزرگ بود که تجربه نشات گرفته از آن در دو جریان حکومت مدنی جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی متبلور شده است و انقلابی کسی که این دو جریان را باور داشته، در ان مشارکت دارد و همه وجود خود را وقف این مشارکت می‌گند. 

لاریجانی با ذکر این نکته که با این مفهوم از انقلابی بودن یک جوان 16 ساله می‌تواند انقلابی باشد و بسیاری از کسانی که در جریان انقلاب بودند می‌توانند انقلابی نباشند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: مذاکرات هسته‌ای و یا در حقیقت تهاجم هسته‌ای برای آن بود که قد ما در تکنولوژی بلند شده بود و دشمن نمی‌توانست این قد بلند را ببیند؛ اما دشمنان باید بدانند که فرزندان این مرز و بوم و پیروان مکتب  اهل بیت (ع) و مریدان سیدعلی نمی‌گذارند که قد انقلاب کوتاه شود. 

وی از امکان ورود مقوله طنز به مسائل مربوط به حکومت آل‌سعود و ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سخن گفت و خاطرنشان کرد: از ترامپ مضحک‌تر کسانی در داخل هستند که به او و نظام سلطه چشم دوخته‌اند.

لاریجانی گفت دو استدلال درمورد برجام مذموم است؛ اول استدلال «استیصال» به این معنا که نفت ما را نمی‌خریدند و الان در نتیجه برجام نخ سوزنی باز شده است؛ این تئوری خطرناک است و می‌تواند همه چیز را با خود ببرد.

دبیر ستاد حقوق ‌بشر قوه قضائیه تصریح کرد: استدلال مذموم دوم «برهان اندراج» است یعنی اگر می‌خواهیم در دنیا قوی شویم باید در نظام غربی مندرج شویم؛ که باید این کژراهه‌ها را روشن کنیم. 

*حسن عباسی: حوزه موشکی بی‌صاحب نیست که بخواهند آن را با بتن پر کنند

حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین طی سخنانی در این مراسم با اشاره به برخی جوسازی‌ها در حوزه توان موشکی گفت: موشک‌های ایران بی صاحب نیست که برخی ببرند آنرا با بتن پر کنند.

وی همچنین به موضوع دیدار فائزه هاشمی با برخی عناصر بهایی در کشور اشاره کرد و افزود: این بار رفتند با بهایی ها نشستند؛ جلسه بعد احتمالا می‌روند با همجنس بازها می‌نشینند.

وی قطع روابط مالدیو با ایران را «جوک سال» عنوان کرد و با کنایه به سیاست خارجی دولت، گفت: این جزیره که خودش در حال زیر آب رفتن است، ارتباطش با ما را قطع کرده حالا ما حتما انرژی هسته ای را برخواهیم گرداند اما در دولت آینده.

*سردار فدوی: شیطان بزرگ برای تحقیر ایران بعد از برجام برنامه‌ریزی کرده است/ مردم ما ترس از آمریکا را قبول نمی‌کنند

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران  نیز در این مراسم طی سخنانی اظهارداشت: اگر به ماهیت دعوای ایران با شیطان بزرگ پی ببریم، خیلی از مسائل مشخص خواهد شد.

وی با طرح این سوال که ماهیت دعوای ایران و آمریکا چیست، افزود: اگر چالش‌ها بین ایران با شیطان بزرگ قابل حل بود، در طی این 37 سال حل می‌شد.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنی آمریکایی‌ها در طول 37 سال اخیر همواره ادامه داشته است، گفت: ما باید به ماهیت این دشمنی توجه کنیم زیرا اگر به این مهم توجه نکنیم محاسباتمان دچار اشتباه می‌شود لذا ماهیت دعوای حق و باطل اینجا مطرح است و این دو در کنار هم نمی‌توانند قرار بگیرند.

وی افزود: اگر کسی ماهیت دعوای ما با آمریکا را کج سلیقگی سیاسی بداند در تحلیل‌های خود دچار اشتباه خواهد شد و مشکل اینجاست که برخی ماهیت حق را نمی‌دانند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5 و اجرای برجام تأکید کرد: شیطان بزرگ بعد از برجام برنامه‌ریزی کرده بود که ما را تحقیر کند که سخنرانی آقای اوباما در کنگره نیز همین مسیر را دنبال می‌کرد ولی بحمدالله و با لطف خدا موضوع دستگیری آمریکایی‌ها اتفاق افتاد و این رخداد باعث شد آنها تحقیر شوند.

وی افزود: نیروهای آمریکایی که در این جریان دستگیر شدند، افراد و نیروهای عادی نبودند بلکه آنان آموزش‌های بسیار حرفه‌ای دیده‌اند و از این باب می‌توان گفت از سربازان خبره آمریکایی به شمار می‌رفتند اما در زمان دستگیری حتی جرأت نکردند به سلاح‌های خود نگاه کنند.

سردار فدوی ادامه داد: 20 روز پیش وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که ما با همکاری تمام متحدانمان به دنبال ایجاد قدرتی هستیم که در برابر ایران بازدارنده باشد که این سخن مقام ارشد نظامی آمریکایی بیانگر آن است که قدرت جمهوری اسلامی ایران را به حدی می‌دانند که باید در برابر آن چنین قدرتی ایجاد کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه ترس نباید بین مؤمنان وجود داشته باشد، گفت: مردم ما قبول ندارند کسی 37 سال بعد از انقلاب اسلامی از آمریکایی‌ها بترسد و باید به این موضوع بسیار مهم، به زبان‌های مختلف و هنری، به صورت طنز یا فیلم و غیره پرداخته شود، کسانی که به خداوند متعال اتکا دارند ترس در وجود آنها نخواهد بود و به طور کلی ترس در وجود یک مسلمان انقلابی معنا ندارد.

وی ادامه داد: کسانی که به جای خداوند دیگران را منشأ قدرت می‌دانند، در شأن جمهوری اسلامی نیستند.

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در جزیره فارسی، تصریح کرد: شیطان بزرگ در زمان دستگیری این تفنگداران در مدت زمان 30 دقیقه فهمید که شبیه یک اعدامی است که پای دیوار اعدام قرار دارد. آنها بلافاصله تمام ناوها و هلی‌کوپترهایشان را دور کردند زیرا اگر یک شلیک از طرف آمریکایی‌ها صورت می‌گرفت، همه ناوهای آمریکایی مورد اصابت و هدف ما قرار می‌گرفتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آقای ظریف وزیر امور خارجه درباره این موضوع می‌گفت صدای جان کری را می‌شنیدم که بر سر رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا فریاد می‌زد که چرا چنین اشتباهی انجام دادید و همچین اتفاقی افتاده است.

کارخانه‌ای: بندهای 36 و 37 جانکاه‌ترین بخش برجام است

ابراهیم کارخانه‌ای رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به بیش از هزار صفحه مصاحبه خود درباره برجام بیان داشت: آن چه بیش از همه برای من جانکاه بود بندهای 36 و 37 برجام به نام «ماشه تفنگ» است که اگر ما از 1+5 به شورای امنیت شکایت کنیم و شورا تا 30 روز به آن رسیدگی نکند خود به خود تمام قطعنامه‌ها و تحریم‌ها بازمی‌گردد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با  اشاره به روزها و لحظات سخت و فشار سنگینی که در کمسیون ویژه بررسی برجام بر اعضای کمیسیون گذشت گفت: این فشار از آن جهت بود که می‌خواستند آنطور که دیگران درست می‌دانند گزارش دهیم.

وی با یادآوری ارائه گزارش کارشناسانه کمسیون ویژه بررسی برجام خاطرنشان کرد: از نظر من غیرقابل قبول‌ترین بند برجام آن بود که در بخشی از آن خرید ابزاری با اهداف دوگانه پیش‌بینی شده است که تا عمق صنایع نظامی ما را رصد می‌کرد که ما محکم ایستادیم و گفتیم نمی‌گذاریم عوامل آمریکا به داخل مراکز نظامی ما وارد شوند. 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسئولان دولتی در پاسخ به ما می‌گفت از آنجا که رهبر انقلاب تولید سلاح هسته‌ای را ممنوع کردند عوامل آژانس و امریکا به داخل مراکز نظامی رفته و از نزدیک مشاهده می‌کنند که ما سلاح هسته ای تولید نمی‌کنیم لذا این ورود اشکالی ندارد.

سعید قاسمی: جریان سازش 20 سال انقلاب را عقب انداخت/ «برجام» در اجرا مطلقا شکست خورده است

سعید قاسمی فعال فرهنگی نیز در این مراسم با تشکر از دست‌اندرکاران این برنامه که به زیباترین شکل یعنی هنر متعهد اعتراض خود را نسبت به انحراف جدید اعلام می‌کنند گفت: سال گذشته به ما و شما و رهبر انقلاب سخت گذشت چرا که هفته‌ای نبود که رفیقی ایرانی، افغانی، پاکستانی و یا لبنانی را دفن نکنیم.

وی با ذکر این نکته که به علت اشتباه اصولگرایان جریان انحرافی بر سر کار آمد که روند انقلاب اسلامی را 20 سال به عقب انداخت اظهار داشت: بر اثر اشتباه و بی‌بصیرتی عده‌ای برجام امضا شد اما اجرا نشد و از همان اول رهبر انقلاب عاقبت امر را پیش‌بینی کرد و گفت که به آن خوش‌بین نیست لذا این طرح هم در ابتدا و هم در اجرا مطلقا شکست خورده است.

قاسمی با ابراز امیدواری نسبت به شکست جریان انحرافی جدید همانند شکست جریانات انحرافی گذشته از جمله بازرگان، رجبی، فرقان و ... گفت: انشاءلله شاهد شکست جریان «استکبار بلیسی» و سازش با اساتید و ریشه‌های دانشگاه آزادی‌اش که عاشقان آمریکا و انگلیس هستند خواهیم بود.

*سلیمانی: اقتصاد ما را با بستن به برجام تحقیر کردند

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی با بیان اینکه داستان آقای روحانی و اقتصاد کشور داستان تحقیر شتر بوسیله بستن او به الاغ است؛ آقای روحانی اقتصاد ما را به برجام وابسته و ما را تحقیر کرد و اقتصاد کشور روحانی را نخواهد بخشید.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: به آقای سیمانی( صالحی) گفتم اینکه مسوولیت‌های برجام را می‌پذیری به درد عمه قزی می‌خورد!

*پرویز داوودی: امیدوارم آقایان حرف‌های شوخی دکتر سلام را جدی بگیرند و از خر شیطان پیاده شوند

پرویز داوودی نیز در اظهارات کوتاهی در این مراسم اظهار داشت: حرف های جدی ما را که آقایان جدی نمی‌گیرند و خود را به نفهمی زده اند؛ امیدواریم حرف های شوخی دکتر سلام را بشنوند و از خر شیطان پیاده شوند و با منافع ملت بازی نکنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/LRTVHX

اخبار مرتبط

فروش کرم ضدآفتاب برجام فقط هزار تومان!/ فشارهای ایمیلی در مراسم دکتر سلام/ وقتی تکیه‌گاه فتنه هو شد/ توصیه آقای دوربینی به حسین فریدون!95/02/30 - 21:50بندهای 36 و 37 جانکاه‌ترین بخش برجام است95/02/30 - 19:44همیشه دور، دور حزب‌الله است/ یکی از دستاوردهای برجام را بگویید95/02/30 - 19:47فائزه هاشمی به عنوان «فریدونِ سال» انتخاب شد95/02/30 - 19:02تصویر بازداشت تفنگ‌داران آمریکایی به سردار فدوی اهدا شد95/02/30 - 18:30جریان سازش ۲۰ سال انقلاب را عقب انداخت/ «برجام» در اجرا مطلقاً شکست خورده است95/02/30 - 18:08اقتصاد ما را با بستن به برجام تحقیر کردند95/02/30 - 17:50حوزه موشکی بی‌صاحب نیست که بخواهند آن را با بتن پر کنند95/02/30 - 17:39امیدوارم آقایان حرف‌های شوخی دکتر سلام را جدی بگیرند و از خر شیطان پیاده شوند95/02/30 - 17:36دولت بجای لایحه برنامه ششم تنها مجموعه ای از احکام را به مجلس ارائه کرد95/02/30 - 17:42طبق ملاک‌های آقای رفسنجانی انقلابی زیر ۶۰ سال نداریم95/02/30 - 16:59قالیباف: برخی که با کلیدشان مشکلات کشور را حل نکردند دیگر قفل درست نکنند95/02/30 - 15:52شیطان بزرگ برای تحقیر ایران بعد از برجام برنامه‌ریزی کرده است/ مردم ما ترس از آمریکا را قبول نمی‌کنند95/02/30 - 18:50

آلبوم مرتبط

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 123 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:30

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تحریم‌های سخت نفتی که صادرات نفت خام ایران را کاهش داد، به این کشور کمک کرده که اقتصادش را متنوع کرده و مشکل کمبود کالا را حل و فصل کند. 

این تحلیل را پایگاه «سی‌ان‌بی‌سی» روز پنجشنبه مطرح کرده و نوشته اقتصاد ایران بین سال‌های 2012 و 2013 بعد از اقدام کشورهای غربی در تشدید تحریم‌ها علیه این کشور ضعیف شده است. اقتصاد ایران، علی‌رغم این سال 2014، و با وجود صادرات نفت کمتر از یک میلیون بشکه در روز و کاهش شدید بهای نفت، بار دیگر دوران رشد خود را آغاز کرد. 

در کنفرانسی در لندن که روز پنجشنبه برگزار شد، کارشناسان در منطقه رشد اقتصادی ایران را تا اندازه‌ای ناشی از تلاش‌های این کشور در زمینه سیاست‌گذاری برای کاهش وابستگی به نفت خام عنوان کردند. 

«عاصیم هوساین»، معاون بخش خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین‌المللی پول در کنفرانس «اتصال مجدد ایران به جامعه مالی جهانی» که پنجشنبه در لندن برگزار شد گفت: «بسیاری از  کشورهای همسایه ایران، وابستگی بیشتری به نفت دارند. اقتصاد ایران اکنون از بسیاری از کشورها در منطقه، متنوع‌تر است.»

طبق گزارش بانک جهانی، اقتصاد ایران در سال جاری 4 درصد رشد داشته است. 

انتهای پیام/ * 

http://fna.ir/TCXBCK

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 130 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:30

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که روند بررسی اتهام جاسوسی «نزار زکا» در ایران ادامه دارد و او به همین خاطر بازداشت است، یک خبرگزاری آمریکایی تایید کرده که سازمان تحت نظر او از واشنگتن پول دریافت کرده بود.

آبان ماه سال گذشته بود که تبعه لبنانی- آمریکایی به نام «نزار دکا»  به اتهام جاسوسی برای آمریکا در ایران بازداشت شد.

پس از آن رسانه‌های مختلف از جمله رسانه‌های لبنانی از ارتباط خاص او با آمریکا خبر دادند تا جایی که الاخبار گزارش داد: جاسوس بازداشت‌شده در حال تدارک برگزاری تظاهرات در ایران بود(جزئیات بیشتر).

حالا آسوشیتدپرس اذعان کرده که سازمان «غیرانتفاعی» تحت ریاست نزار زکا در مجموع 730 هزار دلار از دولت آمریکا برای پیش بردن «پروژه‌هایش در خاورمیانه» پول گرفته است.

البته در گزارش این رسانه آمریکایی با بیان آنکه «نزار زکا 49 ساله که کارشناس تکنولوژی و حامی آزادی اینترنت است»، آمده که خانواده و همکاران او اتهام‌ها درباره جاسوس بودن او برای آمریکا را رد کرده‌اند.

آسوشیتدپرس گزارش داد: «زکا که ساکن واشنگتن است، رئیس سازمان آی سی تی عرب(Arab ICT Organization, or IJMA3)  یا IJMA3 است که کنسرسیوم فعال در 13 کشور است که در خاورمیانه حامی فناوری اطلاعات است».

این خبرگزاری البته تاکید کرده که هیچ مدرکی از ارتباط و کار این شرکت در ارتباط با ایران وجود ندارد اما این شرکت در دیگر کشورها فعال بوده است.

وکیل لبنانی نزار زکا البته تایید کرده که شرکت متبوع این متهم به جاسوسی در ایران، از دولت آمریکا پول دریافت کرده اما دولت آمریکا یکی از چندین کمک کننده مالی شرکت بوده است.

خانواده و حامیان نزار زکا از دولت آمریکا خواسته‌اند در زمینه آزادی او از ایران، «فعال‌تر» باشد چرا که او به خاطر ارتباطش با دولت آمریکا، بازداشت و زندانی شده است.

«حامیان» زکا همچنین در نامه‌ای به جان کری وزیر خارجه آمریکا تصریح کردند که او «با آگاهی و تایید وزارت خارجه آمریکا» به ایران سفر کرده و سفرش تامین مالی شده است.

در این نامه که به تاریخ 18 آوریل به کری ارسال شده همچنین تصریح شده است: «ما معتقدیم که وزارت خارجه آمریکا تعهدی اخلاقی برای کمک کردن به نزار دارد».

انتهای پیام/

http://fna.ir/CSP3WO

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:30

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نوار جنوبی غوطه شرقی دمشق، یکی از مهم‌ترین نقاط آلوده در ریف دمشق، پس از چند ماه درگیری و عملیات، در آستانه آزادی کامل قرار گرفته است و تا ظهر امروز، چندین منطقه آن آزاد و چند منطقه دیگر آن در آستانه آزادسازی کامل است.

«جیش الفسطاط»، «فیلق الرحمن» و «جیش الاسلام» از جمله گروه‌های مسلحی هستند که در غوطه شرقی در حال نبرد با ارتش سوریه یا فرار هستند.

بزینه کامل آزاد شد

ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان، پس از درگیری‌های طولانی، امروز موفق به عقب‌راندن گروه‌های مسلح از شهرک «بزینه» در غوطه شرقی دمشق شدند.

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با «بین‌الملل فارس» از آزادسازی شهرک بزینه خبر داد و گفت: با وجود عقب نشینی تروریست‌ها، مواضع ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در این شهرک به طور کامل تثبیت نشده است.

عملیات آزادسازی شهرک بزینه از روز گذشته و از مناطق «حوش الخطیب و نولة» آغاز شد و در ادامه با پاکسازی مزارع شرق این شهرک، نیروهای سوری به ورودی آن رسیدند و سرانجام با پشتیبانی جنگنده‌های روس، وارد شهرک بزینه شدند.

در این عملیات، جنگنده های روسی به طور دقیق مواضع و تونل‌های زیر زمینی عناصر تروریستی منهدم کردند. اختلاف میان گروه‌های تروریستی مستقر در غوطه شرقی باعث شد، نیروهای سوری از این فرصت استفاده کنند.

با پاکسازی شهرک بزینة، مسیر امداد رسانی تروریست‌ها از جنوب غوطه شرقی به مناطق شمالی قطع شد.

دیرالعصافیر، یک قدم تا آزادی کامل

از سویی دیگر نیروهای سوری با در هم شکستن خطوط دفاعی تروریست‌ها وارد شهرک دیرالعصافیر شدند و تاالان (لحظه تنظیم خبر) نیمی از این شهرک را آزاد کردند.

بیش از نیمی از زبدین آزاد شد

ارتش سوریه در عملیاتی غافلگیرانه بیش از 60 درصد شهرک زبدین آزاد کرد و وارد شهرک «حرستا القنطره» شدند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: تروریست‌های مستقر در شهرک «دیرالعصافیر» به مناطق شمالی غوطه شرقی دمشق متواری شدند.

وی همچنین تأکید کرد، دهها تن از تروریست‌های جبهه النصره هنگام فرار از شهرک دیرالعصافیر با کمین نیروهای سوری و مقاومت از پای درآمدند.

اندازه بزرگتر نقشه در اینجا    

 

مخالفان: نوار جنوبی غوطه شرقی دمشق سقوط کرد

 

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» وابسته به مخالفان، امروز 19 می گزارش داد که «پس از چندین ماه، نیروهای رژیم، بر نوار جنوبی غوطه شرقی مسلط شدند...».

طبق اذعان مخالفان، نیروهای حزب الله و ارتش سوریه با پشتیبانی هوایی، موفق شدند کنترل خود بر نوار جنوبی غوطه شرقی شامل «دیر العصافیر»، «زبدین»، «نولة»، «بزینة»، «حرستا القنطرة»، «حوش الحمصی»، «حوش الدویر»، «بالا»، «الرکابیة» و «البیاض» را تحکیم کنند.

دیدبان سوریه می‌گوید که ارتش سوریه از اختلاف و درگیری شدید میان گروه‌های مسلح، جیش السلام با فیلق الرحمن و جیش الفسفاط که طی دوماه اخیر بیش از 500 کشته بر جای گذاشته، استفاده کند و نوار جنوبی غوطه شرقی را تحت کنترل در بیاورد.

پاکسازی دیرالعصافیر و زبدین کامل شد*

منابع میدانی به فارس گفتند که دو منطقه «دیرالعصافیر» و «زبدین» نیز کامل پاکسازی شدند.

نوار جنوبی جنوب شرق دمشق از 2012 در کنترل گروههای مسلح بود و این اتفاق، ضربه‌ای جدی بر گروههای مسلح در ریف شرقی دمشق محسوب می‌شود.


اندازه بزرگتر نقشه در اینجا    

 


*: این بخش از خبر ساعت 19:15 به روز رسانی شد.


انتهای پیام/

http://fna.ir/F3Q363

اخبار مرتبط

800 کشته نتیجه درگیری گروه‌های مسلح در غوطه شرقی دمشق95/02/30 - 17:05تنگ‌تر شدن حصار تروریست‌ها در غوطه شرقی دمشق95/02/29 - 12:12کشته شدن بیش از ۵۰ تروریست در شرق دمشق95/02/28 - 19:57پیشروی ارتش سوریه در ریف دمشق95/02/25 - 22:02جنایت «النصره» و متحدانش در «الزاره»؛ دمشق واکنش نشان داد95/02/23 - 17:31جدیدترین خبرها از غوطه شرقی دمشق؛ 25 عضو النصره کشته شدند95/02/23 - 16:34نگرانی جدی مخالفان سوریه از طرح ایران و روسیه برای حلب و غوطه دمشق95/02/23 - 13:04

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:30

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حقوقدانان مسائل تحریمی در اظهارنظر تازه‌ای درباره اکراه شرکت‌ها و بانک‌های بین‌المللی برای بازگشت به ایران علی رغم «برجام»، بامداد پنجشنبه بار دیگر از مانع تراشی واشنگتن در این خصوص انتقاد کردند.

حقوقدانان و کارشناسان مسائل تحریم گفته‌اند که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا حاضر نیست ابهام‌های پیرامون تحریم‌های ایران را رفع کند.

طبق این گزارش، نزدیک به 20 حقوقدان، این موضوع را در گفت‌وگو با خبرگزاری انگلیسی رویترز، مطرح کرده‌اند. 

رویترز بعد از اشاره به اظهارات چند روز پیش جان کری، وزیر خارجه آمریکا در جمع بانکداران اروپایی در لندن درباره تجارت قانونی با ایران می‌نویسد: «ای کاش مسائل تا همین اندازه ساده بود».

در روزها و هفته‌های گذشته شرکت‌ها و بانک‌های اروپایی به صراحت از واشنگتن به دلیل مانع‌تراشی در ایجاد «برجام» گلایه کرده‌اند.

در یکی از تازه ترین موارد، روز چهارشنبه نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد بیش از نیمی از شرکت‌های بین‌المللی علاقه‌مند به تجارت با ایران به دلیل ابهام در قوانین تحریمی آمریکا در قوانین آمریکا و بیم از نقض این قوانین از ورود به بازار ایران خودداری می‌کنند.

شرکت حقوقی Clyde & Co روز چهارشنبه در گزارشی تصریح کرد، از میان 100 مدیر عامل شرکت‌های بین‌المللی مستقر در انگلیس، 58 مدیر می‌گویند هنوز نمی‌دانند بایستی چه اقداماتی برای مواجه نشدن با تحریم‌های آمریکا انجام دهند. 

جان کری در نشست لندن از شرکتها و بانکها خواسته بود تجارت قانونی با ایران را محدود نکنند و در موارد ابهام با دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا تماس بگیرند. 

دلیل بی‌میلی شرکت‌ها و بانکهای بین‌المللی

بانک‌های اروپایی بعد از این اظهارات کری، در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند که این اظهارات آنها را متقاعد نمی‌کند و کماکان از مبادله با طرف‌های ایرانی امتناع خواهند کرد.

واضح‌ترین دلیل درباره متقاعدکننده نبودن اظهارات «کری» را «استوارت لوی»، مدیر حقوقی بانک «اچ‌اس‌بی‌سی» در مقاله‌ای روز جمعه 24 اردیهشت‌ماه در وال‌استریت‌ژورنال بیان کرد. وی، دوگانگی‌ در رویکردهای واشنگتن و بیم و امیدهای همزمان مقام‌های این کشور درباره از سرگیری رابطه با ایران را عامل اصلی دوری‌گزینی بانک‌ها از معاملات مربوط به ایران ذکر کرد. 

«استوارت لوی» با اشاره به «ارزیابی منفی» وزارت دارایی آمریکا و «کارگروه اقدام مالی» (نهاد بین‌المللی مبارزه با پولشویی) از بازار ایران، یادآوری می‌کند که دولت آمریکا مکرراً درباره تسلط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اقتصاد ایران هشدار می‌دهد- عواملی که در نهایت باعث می‌شوند بانک‌های اروپایی عدم معامله با ایران را به ورود به بازار این کشور ترجیح بدهند.

حقوقدانان: توضیحات آمریکا مبهم است

حقوقدان های مورد استناد رویترز که اغلب با دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا پیرامون تحریم های ایران در تماس هستند می گویند توضیحاتی که این نهاد در اختیار آنها قرار می دهد، اغلب مبهم و فاقد تعهد واشنگتن است. 

بعد از رفع تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران در نتیجه اجرایی شدن برجام، ایران وارد معاملاتی به ارزش دست کم 37 میلیارد دلار در بخش های نظیر ساخت و ساز، هوانوردی و خودروسازی با شرکت های ایرباس، پژو و شرکت ایتالیایی دانیلی شده است. ده‌ها شرکت دیگر هم می‌گویند در حال مذاکره با شرکت‌های همتای خود در ایران هستند یا با آنها قراردادهای مشروط امضا کرده‌اند.

اما به گفته حقوقدانها، اجرای این قراردادها، در صورت امتناع بانکهای بزرگ اروپایی از تأمین اعتبار یا انتقال پول دشوار خواهد بود.

شرکت‌های اروپایی، رسانه‌ها و مقامات غربی در ماه‌های گذشته اذعان کرده‌اند بانک‌های بین‌المللی از بیم نقض تحریم‌های رفع‌نشده آمریکا علیه ایران از انجام تراکنش‌های بانکی مربوط به قراردادهای تجاری ایران بیم دارند.

این در حالی است که دولت آمریکا به موجب برجام متعهد به انجام اقدامات لازم برای اطمینان خاطر به شرکت‌ها و بانک‌ها جهت تجارت با ایران است.

وزارت خزانه داری آمریکا درخواست رویترز برای مصاحبه در این باره را رد کرده اما در ایمیلی به این رسانه گفته که مقام های دولت آمریکا برای روشن کردن مسائل پیرامون تحریم های ایران به 18 کشور مسافرت کرده و با بانکداران این کشور میزگرد برگزار کرده اند. یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز اظهارات مشابهی مطرح کرده است.

اما بسیاری از شرکتها و بانکها اروپایی می‌گویند این توضیحات نمی‌تواند آنها را برای بازگشت به ایران متقاعد کند.  

انتهای پیام/ *.ص

http://fna.ir/93OC9J

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:30

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بحث باقی ماندن و یا نماندن مهدی طارمی در تیم فوتبال پرسپولیس این روزها تبدیل به علامت سوال بزرگی برای هواداران این تیم شده و آن‌ها نمی‌دانند که آقای گل لیگ برتر پانزدهم در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند یا نه.

عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی که پیش از این در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس عنوان کرده بود جدایی این بازیکن از جمع پرسپولیسی‌ها قطعی شده در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس در دیدار با محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی این باشگاه گفت: شب گذشته طارمی به این جمع بندی رسید که دیگر در ایران فوتبال بازی نکند البته او معتقد است که هرچه دارد از پرسپولیس و هواداران آن است اما بعد از مشورت‌هایی که با برخی از اهالی فوتبال انجام داده به این نتیجه رسیده که صلاح به رفتن به فوتبال اروپاست.

وی ادامه داد: طارمی بازیکن آزاد است و قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده است. امروز ساعت 10 صبح من هم به باشگاه رفتم و اینکه طارمی قصد ندارد در فوتبال ایران بازی کردن را ادامه دهد به ترکاشوند گفتم و به مسئولان پرسپولیس اعلام کردم که اگر می‌خواهند مهاجمی جذب کنند این کار را انجام دهند تا دست تیم خالی نماند. طارمی تصمیمش را برای رفتن از فوتبال ایران گرفته و این مسئله چیز عجیبی نیست که بخواهیم آن را کتمان کنیم. هیچ توافقی هم پیش از این انجام نشده است ما اعتقاد داریم باشگاه پرسپولیس به طارمی محبت زیادی کرده اما این بازیکن تصمیم دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و به همین دلیل کار به مذاکره نکشید.

با این همه محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس عنوان می‌کند که با ابراهیمی جلسه داشته اما این جلسه مربوط به طارمی نبوده است.

ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره وضعیت مهدی طارمی افزود: من و علی اکبر طاهری پیش از این با خود مهدی طارمی صحبت کرده بودیم و دو جلسه با او داشتیم قبل از دربی جلسه‌ای با طارمی برگزار کردیم و او گفت اجازه دهید دربی برگزار شود بعد صحبت می‌کنیم. شب قبل از بازی با راه‌آهن هم باز با طارمی صحبت کردیم که او گفت بگذارید این بازی تمام شود و بعد به باشگاه می‌آیم تا با هم صحبت کنیم اما از بعد از بازی با راه‌آهن دیگر او را ندیدیم.

وی درباره جلسه امروزش با ابراهیمی افزود: ابراهیمی امروز نامه‌ای مربوط به حسین ماهینی به باشگاه آورده بود تا آن را علی اکبر طاهری امضا کند تا این نامه به دست مسئولان سازمان نظام وظیفه برسد. ما درباره طارمی با یکدیگر صحبت نکردیم!

انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/24AUY9

اخبار مرتبط

طارمی رسما از پرسپولیس جدا شد/ مقصد بعدی اروپا95/02/29 - 13:07

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 113 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:04

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه روس از آغاز مهندسی نیروگاه دوم هسته‌ای بوشهر تا پیش از پایان سال 2016 خبر داده است.

خبرگزاری ایتارتاس به نقل از یک منبع آگاه در شرکت روس اتم گزارش داده که این شرکت منتظر است پس از تعیین و تایید پارامترهای نیروگاه جدید هسته‌ای توسط ایران، مهندسی دومین نیروگاه هسته‌ای بوشهر را تا پیش از پایان سال 2016 آغاز کند.

این منبع گفته است: «ما از مشتری ایرانی خود انتظار داریم پارامترهای سایت را مشخص کند و پس از آن قبل از پایان سال، آن را آغاز خواهیم کرد. ایران باید پارامترهای لرزه‌ای را مشخص کند».

در ادامه گزارش ایتارتاس آمده است: «قبلا گزارش شده بود که ساخت مکان و سایت برای نیروگاه‌های هسته‌ای جدید در ایران، شاید دو سال طول بکشد. تخمین زده می‌شود که در مجموع 11 میلیارد دلار سرمایه نیاز باشد».

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/MW4Q1X

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:04

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت کنندگان در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، ایمان به خدا و کفر به طاغوت را مبنای اصلی و واقعی اقتدار دانستند و با تاکید بر اینکه امریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است، گفتند: امروز مهمترین وظیفه علما، روشنفکران و نخبگان، «روشنگری» و «جهاد تبیینی» در قبال فریبکاری های طواغیت است و امت اسلامی نیز باید فریب وعده های قدرتها را نخورد و از تهدیدهای آنها هم نهراسد.

رهبر انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و دست اندرکاران این مسابقات، قرآن را محور «وحدت امت اسلامی» خواندند و افزودند: در شرایطی که سیاست های استکبار بر ایجاد اختلاف و درگیری میان مسلمانان است، امت اسلامی باید با تمسک به این نعمت بزرگ الهی در مسیر وحدت و انسجام حرکت کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای یکی از برکات جلسات قرآنی را انسِ قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان با قرآن برشمردند و خاطر نشان کردند: امت اسلامی، امروز بیش از هرزمان دیگر نیازمند تعالیم و مفاهیم و معارف قرآن است زیرا واقعیات زندگی مسلمانان، فاصله زیادی با قرآن دارد.

ایشان با اشاره به تلاش گسترده قدرتهای طاغوتی برای ضربه زدن به اسلام و امت اسلامی، گفتند: آنها می دانند که اگر مسلمانان قدرت داشته باشند و صدای آنان رسا و بلند باشد، قادر به ظلم به ملتها نیستند و موضوع فلسطین به‌عنوان غصب یک کشور اسلامی به فراموشی سپرده نخواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی، رمز غلبه بر این توطئه ها را تمسک به قرآن و بدست آوردن مبانی اصلی قدرت دانستند و افزودند: قدرت واقعی در «ایمان و پایداری» و «کفر به طاغوت» است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اظهار تاسف از تمسک برخی کشورهای اسلامی به طاغوت به جای تمسک به خدا، تاکید کردند: کشورهایی که در منطقه، مجری سیاستهای امریکا هستند، در واقع به امت اسلامی خیانت و زمینه نفوذ امریکا را فراهم می کنند.

ایشان، ایمان و پایداری ملت ایران و ایستادگی آنان در مقابل زیاده خواهی های امریکا را عامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانستند و تاکید کردند: علت هراس قدرتها از ملت ایران و انواع توطئه ها برضد این ملت، اقتدار بر مبنای اسلام، است و دشمن از «اسلام مقتدر» و «اسلام شجاع» می‌ترسد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مواضع و عملکرد صادقانه جمهوری اسلامی ایران، عامل اصلی تاثیرگذاری ایران در میان مسلمانان و یکی دیگر از عوامل اقتدار نظام اسلامی است، خاطر نشان کردند: تاکنون نه وعده های طواغیت توانسته ملت ایران را فریب دهد و نه تهدیدهای آنها موجب ترس ملت شده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای یکی از نیازهای مبرم دنیای اسلام را، فریب نخوردن در قبال وعده های قدرتها و نهراسیدن از تهدیدهای آنها دانستند و افزودند: امروز مهمترین وظیفه همه در امت اسلامی به‌ویژه علما، روشنفکران و تحصیل‌کردگان کشورهای اسلامی، مبارزه برای روشنگری و جهاد تبیینی درباره حقایق دنیای اسلام است.

ایشان، ظهور گروههای تروریستی تکفیری در منطقه و ایجاد جنگ و اختلاف میان مسلمانان به نیابت از دشمنان را نتیجه گمراهی و فقدان روشنگری برشمردند و گفتند: باید از محافل قرآنی برای روشنگری، استفاده کرد و کسانی که از کشورهای مختلف به این محافل می آیند، باید ملت های خود را ارشاد و آگاه کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه کمک و نصرت الهی منوط به حرکت ملت های اسلامی است و این حرکت در گرو جهاد تبیینی است، خاطر نشان کردند: تردیدی وجود ندارد که «جبهه کفر»، سرانجام در مقابل «جبهه اسلامی مبارز و مجاهد» وادار به عقب نشینی خواهد شد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، شعار سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را «یک کتاب، یک اُمت» خواند و گفت: در این دوره از مسابقات 130 نفر در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن از 70 کشور شرکت کردند.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا به‌ویژه شهدای قرآنی، خاطرنشان کرد: حضور قاریان روشندل از کشورهای مختلف برای نخستین بار، تجلیل از خانواده‌های شهدای قرآنی و شهدای مدافع حرم، فراخوان مقالات و پژوهش‌های قرآنی و برپایی نمایشگاه و محافل قرآنی از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FOKYLX

اخبار مرتبط

ابتهال‌خوانی داور سوری و اشک‌های حاضران/ تلاوت قران برای شهدای مهاجر الی‌الله+عکس95/02/29 - 15:59

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:04

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در نشست خبری امروز خود در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: وظیفه ما است که هر وقت رسانه ها را به فدراسیون دعوت می کنیم و آنها به اینجا می آیند از طریق روابط عمومی از آنها تشکر کنیم و خسته نباشید بگوییم.

وی افزود: روزهای پیاپی در مورد مسائل تیم ملی جلسه داشتیم و 50 صفحه خروجی این جلسه ها بوده است. کی‌روش توقعاتی دارد و می خواهد کارها را به بهترین شکل پیش ببرد و حریفان را شناسایی کند.

تاج ادامه داد: کی‌روش دغدغه داشت و اعتقاد داشت یک سال از دست رفته و این هم حرف درستی است. او باورهایی داشت که سخت می‌توانستیم نظر او را جلب کنیم اما امیدواریم برخی مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: کی‌روش معتقد بود ما زمین تمرین نداریم اما ما زمین دستگردی را گرفتیم و هم زمین نفت و آکادمی خودمان را داریم. همچنین بحث اردوها مطرح شد که قرار است تیم ملی به مقدونیه برود. بحث بعدی موضوع سربازها بود و در نهایت بحث پاداش‌ها که معوقه‌ها را پرداخت کردیم و حقوق پرسنل مانده که آن را پرداخت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اما عمده مباحث، فنی بود و کی‌روش اعتقاد داشت در گروهی هستیم که کره جنوبی 45 درصد اسپانسرینگ فیفا را از طریق سامسونگ ال جی و غیره متقبل می‌شود که این مسائل مهم است. و آنها پول زیادی در تیم ملی دارند و هر نوع تدارکاتی بخواهد انجام می‌دهد و بازی‌های مناسبی هم دارند که کی‌روش از آنها هم نام برد.

تاج افزود: تیم بعدی قطر است چون می‌خواهد به عنوان میزبان جام جهانی 2022 هر طور شده در 2018 حاضر باشد و آنها هم امکانات مناسبی را پیش‌بینی کرده‌اند. از سوی دیگر چین مصر است که در 10 سال آینده قدرت اول آسیا باشد و رئیس‌جمهور آنها امکانات زیادی فراهم کرده اما ما هم ایران هستیم. کشوری بزرگ و پهناور و قدرتمند که بازیکنان خوب و متعصبی داریم هر چند شاید از نظر مالی نتوانیم مثل رقبا باشیم. اما دولت، ملت و وزارت ورزش همه به دنبال آن هستند که پشت تیم ملی بایستند و از آن طرف هم هوادارانی که مشابه آن را کم داریم.

وی گفت: سرمربی خوبی نیز داریم کی‌روش یکی از بهترین‌هاست و همه اینها از قابلیت‌های ما هستند که با آنها به مبارزه رقبا می‌رویم.سعی می‌کنیم تمام امکاناتی که در توانمان است را فراهم کنیم تا این اتفاق بیفتد که در همین راستا برخی موانع رفع شده و امیدوارم بقیه آن هم رفع شود.

تاج اظهار داشت: اولیت اول من بحث تیم ملی بود همان طور که کی‌روش هم گفت ما بیش از 67 ساعت جلسه در طول یک هفته برگزار کردیم و این موضوع نشان می‌دهد که فرصت زیادی را برای برطرف کردن این مشکلات گذاشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: کی‌روش استعفایی داده بود و بر این موضوع هم مصر بود اما استعفای او را رد می‌کنم و مخالف آن هستم. کی‌روش به کارش ادامه می‌دهد.

تاج خاطرنشان کرد: از تمامی رسانه‌ها تشکر می‌کنم باید حمایت‌ها ادامه داشته باشد چرا که برای تیم‌هایی چون ما جام جهانی 2018 از هم امروز آغاز شده است. برای تیم‌هایی مثل انگلیس و اسپانیا یک ماه پیش از جام جهانی تمرینات خود را آغاز می‌کنند اما برای کشورهایی مثل ما جام جهانی از دو سال پیش آغاز می‌شود. مهدی تاج وقتی صحبتهایش به اتمام رسید به سرعت محل کنفرانس را ترک کرد و اجازه نداد که خبرنگاران سوالاتی را از او مطرح کنند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/TWRKAS

آلبوم مرتبط

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:55

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه روس از آغاز مهندسی نیروگاه دوم هسته‌ای بوشهر تا پیش از پایان سال 2016 خبر داده است.

خبرگزاری ایتارتاس به نقل از یک منبع آگاه در شرکت روس اتم گزارش داده که این شرکت منتظر است پس از تعیین و تایید پارامترهای نیروگاه جدید هسته‌ای توسط ایران، مهندسی دومین نیروگاه هسته‌ای بوشهر را تا پیش از پایان سال 2016 آغاز کند.

این منبع گفته است: «ما از مشتری ایرانی خود انتظار داریم پارامترهای سایت را مشخص کند و پس از آن قبل از پایان سال، آن را آغاز خواهیم کرد. ایران باید پارامترهای لرزه‌ای را مشخص کند».

در ادامه گزارش ایتارتاس آمده است: «قبلا گزارش شده بود که ساخت مکان و سایت برای نیروگاه‌های هسته‌ای جدید در ایران، شاید دو سال طول بکشد. تخمین زده می‌شود که در مجموع 11 میلیارد دلار سرمایه نیاز باشد».

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/MW4Q1X

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:55

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت کنندگان در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، ایمان به خدا و کفر به طاغوت را مبنای اصلی و واقعی اقتدار دانستند و با تاکید بر اینکه امریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است، گفتند: امروز مهمترین وظیفه علما، روشنفکران و نخبگان، «روشنگری» و «جهاد تبیینی» در قبال فریبکاری های طواغیت است و امت اسلامی نیز باید فریب وعده های قدرتها را نخورد و از تهدیدهای آنها هم نهراسد.
رهبر انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و دست اندرکاران این مسابقات، قرآن را محور «وحدت امت اسلامی» خواندند و افزودند: در شرایطی که سیاست های استکبار بر ایجاد اختلاف و درگیری میان مسلمانان است، امت اسلامی باید با تمسک به این نعمت بزرگ الهی در مسیر وحدت و انسجام حرکت کند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای یکی از برکات جلسات قرآنی را انسِ قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان با قرآن برشمردند و خاطر نشان کردند: امت اسلامی، امروز بیش از هرزمان دیگر نیازمند تعالیم و مفاهیم و معارف قرآن است زیرا واقعیات زندگی مسلمانان، فاصله زیادی با قرآن دارد.
ایشان با اشاره به تلاش گسترده قدرتهای طاغوتی برای ضربه زدن به اسلام و امت اسلامی، گفتند: آنها می دانند که اگر مسلمانان قدرت داشته باشند و صدای آنان رسا و بلند باشد، قادر به ظلم به ملتها نیستند و موضوع فلسطین به‌عنوان غصب یک کشور اسلامی به فراموشی سپرده نخواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی، رمز غلبه بر این توطئه ها را تمسک به قرآن و بدست آوردن مبانی اصلی قدرت دانستند و افزودند: قدرت واقعی در «ایمان و پایداری» و «کفر به طاغوت» است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اظهار تاسف از تمسک برخی کشورهای اسلامی به طاغوت به جای تمسک به خدا، تاکید کردند: کشورهایی که در منطقه، مجری سیاستهای امریکا هستند، در واقع به امت اسلامی خیانت و زمینه نفوذ امریکا را فراهم می کنند.
ایشان، ایمان و پایداری ملت ایران و ایستادگی آنان در مقابل زیاده خواهی های امریکا را عامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانستند و تاکید کردند: علت هراس قدرتها از ملت ایران و انواع توطئه ها برضد این ملت، اقتدار بر مبنای اسلام، است و دشمن از «اسلام مقتدر» و «اسلام شجاع» می‌ترسد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مواضع و عملکرد صادقانه جمهوری اسلامی ایران، عامل اصلی تاثیرگذاری ایران در میان مسلمانان و یکی دیگر از عوامل اقتدار نظام اسلامی است، خاطر نشان کردند: تاکنون نه وعده های طواغیت توانسته ملت ایران را فریب دهد و نه تهدیدهای آنها موجب ترس ملت شده است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای یکی از نیازهای مبرم دنیای اسلام را، فریب نخوردن در قبال وعده های قدرتها و نهراسیدن از تهدیدهای آنها دانستند و افزودند: امروز مهمترین وظیفه همه در امت اسلامی به‌ویژه علما، روشنفکران و تحصیل‌کردگان کشورهای اسلامی، مبارزه برای روشنگری و جهاد تبیینی درباره حقایق دنیای اسلام است.
ایشان، ظهور گروههای تروریستی تکفیری در منطقه و ایجاد جنگ و اختلاف میان مسلمانان به نیابت از دشمنان را نتیجه گمراهی و فقدان روشنگری برشمردند و گفتند: باید از محافل قرآنی برای روشنگری، استفاده کرد و کسانی که از کشورهای مختلف به این محافل می آیند، باید ملت های خود را ارشاد و آگاه کنند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه کمک و نصرت الهی منوط به حرکت ملت های اسلامی است و این حرکت در گرو جهاد تبیینی است، خاطر نشان کردند: تردیدی وجود ندارد که «جبهه کفر»، سرانجام در مقابل «جبهه اسلامی مبارز و مجاهد» وادار به عقب نشینی خواهد شد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، شعار سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را «یک کتاب، یک اُمت» خواند و گفت: در این دوره از مسابقات 130 نفر در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن از 70 کشور شرکت کردند.
وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا به‌ویژه شهدای قرآنی، خاطرنشان کرد: حضور قاریان روشندل از کشورهای مختلف برای نخستین بار، تجلیل از خانواده‌های شهدای قرآنی و شهدای مدافع حرم، فراخوان مقالات و پژوهش‌های قرآنی و برپایی نمایشگاه و محافل قرآنی از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FOKYLX

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:55

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در نشست خبری امروز خود در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: همان طور که مطلع هستید در تاریخ 13 فوریه درخواست استعفای خود را مطرح کردم تا بتوانم از تیم ملی بروم.

وی افزود: پس از آن در تاریخ 9آوریل جلسه ای برگزار کردیم و در هیات رئیسه مسائل و مشکلات را مطرح کردیم. تمام دغدغه ها و مشکلات مختلف را گفتیم و بعد از آن از زمان ریاست تاج جلسات مختلفی را برای حل مشکلات برگزار کردیم.

کی‌روش ادامه داد: در نهایت امروز به دو نتیجه رسیدیم اول اینکه تاج موافق استعفا و توافق دو طرفه برای رفتن من نیست و مسئله دوم به دغدغه اصلی که در ذهن من بود برمی‌گردد. به توافق رسیدیم که جام جهانی 2018 برای ایران از امسال شروع می‌شود.در واقع به این برداشت واحد رسیدیم که جام جهانی از خرداد آغاز می‌شود و این توافق که اولین مسابقه برای ما در جام جهانی روسیه از شهریور امسال آغاز شده و مطمئنا با این برداشت واحد کسب نتیجه برای رسیدن به اهداف آسانتر خواهد شد.

وی گفت: این توافق به این منظور است که این حس فوریت باید جاری باشد تا بتوانیم طی یک سال آینده موفقیت که همان صعود به جام جهانی است را تضمین کنیم. چون باید تا 5 ماه آینده 5 بازی انجام دهیم و این یعنی 15 امتیاز از رقابت‌ها و طی 8 ماه آینده نیز باید 7 بازی دیگر انجام دهیم و این بدان معناست که تا سال آینده این موقع تکلیف صعود تیم ملی به جام جهانی روشن شده است.

وی تاکید کرد: در انتها باید بگویم به چنین نتایجی رسیدیم و همه با این تفکر موافق هستند که تیم ملی اولویت اول فوتبال ایران است و توقع کامل هواداران را باید بتوانیم با تعهد و همکاری والا برآورده کرده و دست به دست هم به این مهم برسیم.البته نیاز است کنار هم باشیم و با آنهایی که عاشق تیم ملی هستند و آمادگی انجام هر کاری را برای موفقیت این تیم دارند با آنها به این هدف برسیم.

کی‌روش در مورد اتفاقاتی که در چند روز اخیر در ساختمان ایفمارک به وجود آمده یادآور شد: با کمال احترامی که برای سوال شما قائلم باید بگویم که در حال حاضر این موضوع برای من اهمیت ندارد. مطلبی که هم اکنون برایم حائز اهمیت است منابع مالی مناسب و حمایت‌های لازم است. یادآوری  می‌کنم که در چند ماه آینده ما باید مقابل رقبای قدرتمندی چون کره جنوبی قرار بگیریم که از داشته‌ها و سرمایه‌های مالی زیادی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: کره جنوبی همچنین هواداران زیادی در جهان دارد و این تیم گذشته بسیار در جام جهانی هم دارد. باید یادآوری کنم حامیان اصلی جام‌های جهانی 2014 و 2018 شرکت‌های از کره جنوبی بودند این در حالی است که هیچ یک از شرکت‌های ایران کمپانی‌های اصلی نبودند. من نمی‌خواهم اسمی بیاورم چرا که جنبه تبلیغاتی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: چین هم از منابع مالی بسیار خوبی برخوردار است. روز گذشته اعلام شد که این کشور 50 میلیون دلار برای تیم ملی فوتبالش اختصاص داده است که اگر این پول زمانی به تیم ملی فوتبال ایران اختصاص یابد، جایزه بزرگی خواهد بود و کمک زیادی به تیم ملی می‌کند.

کی‌روش با اشاره به فعالیت چین در تیم‌های پایه یادآور شد: کشور چین برنامه‌ریزی کرده است که در یکی دو سال آینده 50 هزار آکادمی پایه در این کشور افتتاح شود. یک بار دیگر تکرار می‌کنم. چین می‌خواهد 50 هزار آکادمی فوتبال پایه را در یکی دو سال آینده افتتاح کند. در مورد رقیب دیگرمان هم یعنی قطر احتیاجی نیست که صحبت کنم چرا که آنها میزبان جام جهانی 2022 هستند و مطمئنا منابع مالی قوی‌ای دارند. شما سؤال خاصی پرسیدید (با اشاره به سؤالی که در مورد درگیری‌اش در ساختمان ایفمارک شده بود) اما من هوشمندانه پاسخ می‌دهم. وقتی برای از دست دادن نداریم و با هیچ سرمایه‌ای و منابع مالی بسیار محدود به مصاف رقبایمان می‌رویم. هر شخصی در هر زمانی به هر اندازه منابعی را هدر بدهد مطمئنا در راستای کمک به تیم ملی نیست. وظیفه من این است که ضمانت کنم تمام منابع به سمت تیم ملی هدایت شود. 

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم متوجه پاسخ من شده باشید.بار دیگر اعلام می‌کنم همه باید در کنار یکدیگر از هم حمایت کنیم. زیرا یک مسئولیت بزرگ بر عهده داریم و باید مقابل غول‌های فوتبال آسیا قرار بگیریم. پس از قرعه‌کشی هم رسما اعلام کردم که در گروه ما دو تیم یعنی کره جنوبی و قطر مدعی‌تر از ما هستند. پس از آنها رقبای دیگرمان یعنی ازبکستان و چین هم وجود دارند.مخصوصا چین که برای جایگاه دومی می‌جنگد اما ما هم در ایران بهترین تلاش خود را خواهیم کرد. ضمن اینکه این را باید در نظر بگیریم که منابع ما محدود است اما با تجربه و هوشمندی که داریم مخصوصا شور و اشتیاقی که بین بازیکنان و هواداران وجود دارد تمام تلاش خود را می‌کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه قول‌های قبلی مسئولان به او عملی نشد و این موضوع او را کمی بی‌اعتماد کرده الان با این تغییر ساختار فکر می‌کند الان این وعده‌ها عملی می‌شود یا خیر، گفت: اگر اعتقاد و اطمینان نداشتم که تاج نمی‌تواند قول‌هایش را عملی کند الان اینجا نبودم. در واقع اگر این اعتقاد و اطمینان کامل را نداشتم که قول‌ها و وعده‌های او عملی نخواهد شد، امروز اینجا نبودم.

ادامه دارد....

 
 
http://fna.ir/8JU38N

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:57

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از آرامش نسبی یک ماهه در مناطق شمالی استان لاذقیه و درگیری‌های پراکنده، نیروهای سوری و مقاومت غروب سه‌شنبه (دیروز) عملیات جدیدی برای پاکسازی ارتفاع راهبردی «حدادة» در حومه شهرک «بداما» در دستور کار قرار دادند.

پس از چندین ساعت درگیری با پشتیبانی دقیق جنگنده‌های روس، نیروهای سوری و مقاومت توانستند خطوط دفاعی تروریست‌ها را در حومه ارتفاع الحداده در هم بشکنند.

به گزارش بین‌الملل فارس، درگیری‌ها میان نیروهای سوری و عناصر تروریستی تا صبح امروز به شدت ادامه داشت و سرانجام دقایقی قبل نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند تروریست‌ها را از ارتفاع الحداده عقب برانند.


ابعاد اصلی تصویر را در    ببینید

 

در حال حاضر درگیری‌ها در حومه شمالی این منطقه ادامه دارد و نیروهای سوری در تلاش هستند مواضع خود را تثبیت کنند.

ارتفاع مهم و راهبردی «حدادة» یکی از مرتفع ترین بلندی‌ها در حومه شمالی استان لاذقیة محسوب می‌شود که بر شهرک‌های «الناجیة» و «بداما» اشراف کامل دارد.

عملیات ارتش سوریه در این منطقه در پاسخ به نقض آتش بس توسط تروریست‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/د.ص

http://fna.ir/87T2IW

اخبار مرتبط

مخالفان مسلح 5 منطقه کوچک در شمال حلب را از داعش پس گرفتند95/02/27 - 10:26توافق ترکیه و آمریکا برای مداخله در «حلب» سوریه95/02/26 - 09:51ارتش ترکیه شمال حلب سوریه را گلوله‌باران کرد95/02/26 - 08:49

فارس نیوزی ها...
ما را در سایت فارس نیوزی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : موزیک دان farsinews بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:57